October 15, 2009

Septembrinumber...

Täna käisin kinos vaatamas R.J. Cutleri Septembrinumbrit
- dokumentaalfilmi sellest, kuidas valmis 2007. aasta septembri USA Vogue. Olles eelnevalt lugenud mõningaid filmiarvustusi - kus Anna Wintouri on kirjeldatud kui jääkuningannat, saatanat jne - siis olin üllatunud - sest mina seda temas ei näinud. Midagi väga liigutavat oli filmis - tegelased olid nii inimlikud - et mul tuli küll tunne nagu oleksin osa sellest. Minu arvates oli fantastiline, kuidas Vogue'i peatoimetaja Anna Wintour ja ajakirja kunstiline juht Grace Goddington omavahel suurepärase koosluse moodustasid. Üks tahtejõuline trenditeadlik ärinaine ja teine romantiline, pehme ja naiselik loomeinimene. Kuna ise olen ka pehmema loomuga, siis kogemusest tean, et minu parimad töötulemused tulevad just sellises tiimis, kus mu kõrval on Anna Wintouri tüüpi inimene....
Grace'i vastutusvaldkond on muidugi ohkama ajav - ja kadedaks tegev - ja see 1920ndate stiilis moeseeria midagi niisugust, mida oma unistustes kunagi ka tahaksin teha.... 
Filmi soovitan kõigile, kel huvi moe vastu! Solarise keskuse Artisest on film viidud Sõprusesse   

No comments:

Post a Comment