October 05, 2009

Olemise talumatu kergus....

Tean, et see, mida fotograafias teha püüan, ei ole lihtsalt klõps - otsin inimese kujutamisel alati midagi enamat. Fotografeerida inimest tähendab ka tema tundmist - suur võlu on läbi objektiivi kedagi näha omamoodi pilguga - see on kahekõne, lavastus, kus mina olen lavastaja ja modell on näitleja. Kujund, mida piltidel palju kasutan, on peegel - see on naiselik ja samas lisab keha ja hinge dimensiooni. Mask - alati tahame olla keegi teine; võimalus mängida...Nukk - jällegi kirjanduses palju kasutatav kujund - lapsepõlv või igas naises olev pisike abitu tüdruk....Need on ainult mõned mõtted, mida piltidelt võib otsida....
Kes on lugenud Milan Kundera "Olemise talumatu kergust" - võib minu piltidelt leida kirjaniku poolt kasutatavaid kujundeid. Olen kunagi Milan Kundera loomingu põhjal kirjutanud magistritöö ning selle maailma endaga kaasa võtnud ka fotograafiasse...
Photo by Miret Tuur
Photo by Miret Tuur
Photo by Miret Tuur
Photo by Miret Tuur
Photo by Miret Tuur
Photo by Miret Tuur
Modell: Helina
Aksessuaarid: minu
Kleit ja meik: Helina
Koht: Saku mõisa ümbrus

No comments:

Post a Comment